Feghouli: «En aquest equip no hi ha ningú per damunt de ningú «
Per Pere Alapont · 13 Desembre, 2014
El bigolejador del dia de hui al València, Sophiane Feghouli, ha expressat la seua alegria pels dos gols seus i ha recordat que «s’ha de seguir amb la mateixa actitud». «Sabíem que el Rayo és un gran equip, però aquesta setmana hem treballat bé per a guanyar-los, i hui hem pressionat i les bandes han funcionat bé», ha apuntat.
Al voltant de les rotacions, Feghouli ha manifestat que «es pot comptar amb qualsevol jugador» i que al València » no hi ha ningú per damunt de cap altre». «En la plantilla del València en què jo sempre he estat sempre hi ha hagut competència i tots els jugadors donen el 100%», ha volgut declarar.




