Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
PUBLICITAT 1200X628

+  ACTUALITAT  

El Llevant tornarà a no complir el pacte d’entrades visitants a 15€

Per Blanquinegres · 09 Febrer, 2016

En un mes, exactament el 13 de març, es disputarà el derbi de València al Ciutat de València entre el Llevant i el club de Mestalla. El seu president s’ha referit a un dels temes més polèmics dels últims derbis com és el tema de les entrades.

Per ixe tema ha sigut preguntat el president del club granota, Quico Catalan pels companys de Cope València

«No és un tema rellevant i no hi ha hagut pacte. El València va posar el seu preu. Cadascú té les seues circumstancies, ni ells les poden posar més cares ni nosaltres més barates. Cadascú té el seu problema i el preu no serà ni el del Madrid, ni el del Barcelona ni el del Getafe. Un preu acorde al dels últims anys és  un preu normal i de mercat»

Recordem que el preu del derbi a l’estadi granota per a l’afició valencianista va ser de 30 euros.