Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la derrota enfront del Celta

Gonzalo López , 05/04/2026

Corberán analitza la derrota enfront del Celta

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Els motius pels que es trenca la operació amb Fonseca

Per Blanquinegres · 29 Juliol, 2025

El traspàs de Nicolás Fonseca al València CF ha quedat aturat després d’un acord verbal entre el club valencià i el Club León, aconseguit el passat diumenge per 3,5 milions d’euros. Tot i que el jugador estava a l’espera de la documentació oficial per signar el contracte, el València va sol·licitar esperar abans de formalitzar l’operació, una petició que va molestar al conjunt mexicà.

El malestar del Club León s’ha agreujat pel fet que van “liberar” a Fonseca per deixar-lo fitxar pel València, però no van rebre una oferta formal per escrit que confirmés l’acord pactat verbalment. Aquesta situació ha creat una sensació de desconfiança, i des del club mexicà han expressat que el València els ha jugat amb la negociació.

La caiguda de l’operació també és fruit d’una difícil situació econòmica al València CF, que ha de prioritzar les contractacions de jugadors per a l’atac o un migcampista amb més nivell. Amb un límit salarial ajustat i el club necessitant vendre jugadors, el traspàs de Fonseca s’ha vist ajornat davant la necessitat urgent de reforçar altres posicions.