ACTUALITAT

El VCF respon als llançaments d’objectes amb un comunicat

Per Blanquinegres · 01 Desembre, 2014

Mitjançant un comunicat, el VCF ha reaccionat ràpid, com tocava dins dels actes ocorreguts hui a l’estadi de Mestalla.

Després del dur colp a l’esport a Espanya amb la mort d’un seguidor del Depor, al gol de Busquets, al sector sud de Mestalla diversos objectes han caigut al verd, entre elles botelles d’aigua, sense tapo.

Dins d’estos incident a la celebració blaugrana, l’àrbitre de l’encontre ha reflectit els fets a l’acta del partit, “…llançades diverses botelles de plàstic d’aigua xicotetes (sense tap), caient prop d’on es trobaven els jugadors del FCB celebrant el gol. Una d’elles va colpejar al cap del jugador Nº 10 del FCB…”.

Davant estos fet el València ha publicat un comunicat on mostra el seu rebuig i mostra tolerància zero davant les accions de final de partit i on a més, tractarà de trobar la persona causant expulsant-lo de per vida.

Comunicat VCF:

El Valencia CF lamenta el llançament aïllat d’una botella d’aigua sense tap que ha impactat, sense conseqüències, en el jugador del FC Barcelona Lionel Messi.

El Club tractarà de localitzar i expulsar de per vida de Mestalla a l’autor del llançament. El Valencia CF  te tolerància zero amb este tipus d’accions i complix escrupolosament amb totes les mesures de seguretat previstes en la legislació.