ACTUALITAT  FITXATGES  

El València valora a Arnau Martínez com alternativa a Meunier

Per Manel Rumbau · 25 Juny, 2026 · 12:01

El lateral dret seguix sent el gran mal de cap del València CF en este mercat. I les últimes hores no han fet més que complicar el panorama.

La negociació amb Thomas Meunier continua encallada. Segons les últimes informacions de Tribuna Deportiva, des de Singapur — on residix Peter Lim — no veuen amb bons ulls oferir-li ni tan sols dos temporades de contracte al belga, ni tampoc una fórmula d’1+1 que simplificara l’acord. Un obstacle nou que s’afegix al tira i afluixa que ja existia sobre la durada del contracte i que deixa la principal opció del club per a eixa posició en un punt mort.

Mentrestant, el nom que el València tindria en ment com a alternativa és Arnau Martínez. El lateral del Girona, de 22 anys, ix este estiu per 8 milions d’euros i té clar que vol continuar jugant en Primera Divisió. El perfil encaixa: jove, amb experiència en LaLiga i amb marge de creixement. Però ara mateix no hi ha negociació oberta entre les dos parts.

El club ha anat descartant opcions al llarg de les últimes setmanes. Valentino Lázaro, carriler austríac que acabava contracte i que ha sigut oferit al València, va ser rebutjat per la seua fitxa elevada i perquè el seu perfil de carriler no encaixava amb el lateral pur que demana Corberán. Andrés García, de l’Aston Villa, també ha estat sobre la taula. Però de moment, cap operació s’ha tancat.

A una setmana de l’inici de la pretemporada, el lateral dret continua sent una assignatura pendent. I les opcions, una darrere l’altra, se compliquen.