El València ha decidit no posar a la venda entrades per a l’afició visitant de cara al pròxim duel contra el Rayo Vallecano a Mestalla. La decisió arriba després que el conjunt madrileny tampoc facilitara localitats per als seguidors valencianistes en el partit disputat a Vallecas.
Des del club de Mestalla consideren clau que l’estadi presente un ambient totalment favorable als interessos blanquinegres en un tram de temporada especialment exigent. L’objectiu és que les graderies estiguen ocupades majoritàriament per aficionats del Valencia i convertir Mestalla en un autèntic fortí.
A més, el valencianisme continua responent de manera massiva. Les entrades per al partit davant el FC Barcelona ja estan completament esgotades.