ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

El València acomiada a Miguel Ángel Corona

Per Alex Alfaro · 13 Novembre, 2025 · 23:06

El València acaba d’anunciar l’acomiadament de Miguel Ángel Corona com a director esportiu del València. El València CF va acomiadar anit a Miguel Ángel Corona. El club va anunciar en un comunicat la finalització de la seua relació contractual amb el director esportiu després de cinc anys a l’entitat che. La marxa de Corona se’n va donar per un acord mutu entre les parts, ja que Ron Gourlay no comptava amb ell com una persona important per a la nova estructura esportiva, segons ha informat Tribuna Deportiva.

Tanmateix, des del passat mes de maig Corona va ser relegat de les seues funcions, deixant de tindre importància en decisions esportives i dedicant-se únicament a informar. Així mateix, ja portava fins a un mes treballant en la seua eixida del club. Des de fa unes setmanes l’opció del Panathinaikos va agafar força fins al punt que només faltava un acord econòmic per a la seua marxa definitiva.

El principal motiu del seu acomiadament es troba en el fet que Gourlay ja no comptava amb Corona i ell va acabar trobant un lloc al qual anar. Una situació ben vista per les dues parts. A partir d’ací, la idea del club és contractar en els pròxims dies un nou director esportiu. Tanmateix, Gourlay estarà a Singapur per tal de definir a la persona que ocuparà el nou càrrec al València CF.

Comunicat oficial

El Valencia CF anuncia la finalització de la seua relació contractual amb Miguel Ángel Corona.

El Club vol agraïr-li el seu compromís durant els últims cinc anys i li desitja èxit en el futur.