Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Baraja analitza la contundent victòria davant l'Atleti

Joan Marc García , 16/09/2023

Baraja analitza la contundent victòria davant l'Atleti

ACTUALITAT
Rubén Baraja:

Sergio Botella , 01/09/2023

Rubén Baraja: "Estic desitjant que el mercat acabe ja"

ACTUALITAT

ACTUALITAT  

El possible XI del València per a enfrontar-se al Sevilla

Per Alex Alfaro · 11 Agost, 2023

Sevilla i València obrin foc en Lliga amb un duel marcat precisament per una sensació tèrmica similar a una foguera. A les 22.00 de la nit, hora marcada per a l’inici del partit, després d’endarrerir-se mitja hora per evitar algo  la calor, la temperatura que reflecteix l’AEMET és de 36 graus! Amb un pic quatre hores abans de 45.

Amb tan sols una incorporació -Pepelu- i amb la necessitat de signar a cinc o sis jugadors en la parcel·la ofensiva, segons el mateix Rubén Baraja, els de Mestalla tractaran de traure una cosa positiva de Nervión, on no aconsegueixen la victòria des de la temporada 18-19.

Amb una plantilla plagada de gent jove, la més manceba de tota la competició, el tècnic val·lisoletà haurà de confeccionar un onze de garanties dels 26 jugadors disponible, sense comptar als descartes. Malgrat una pretemporada quasi perfecta, quatre victòries en cinc partits, l’equip viu en un dèficit de gol difícil de corregir.

Possible XI

Mamardashvili, Thierry, Diakhaby, Paulista, Gayà, Pepelu, Almeida, Diego López, Javi Guerra, Fran Pérez i Hugo Duro