El jugador que vindria si ix Dani Gómez
Per Blanquinegres · 28 Gener, 2025

El València CF afronta els últims dies del mercat de fitxatges d’hivern amb un ull posat en Dani Gómez i una possible nova incorporació: Suso. El club de Mestalla ha plantejat al jugador gadità un contracte fins al final de temporada, però per a fer-lo realitat necessita alliberar una fitxa, i el principal candidat per eixir és el davanter.
Dani Gómez no compta per a Carlos Corberán. Des de l’arribada del tècnic de Cheste, només ha disputat dos minuts en Lliga, contra el Reial Madrid, i no va participar en cap dels enfrontaments de Copa del Rei davant Eldense i Ourense. El jugador ja busca destí, però encara no ha pres una decisió definitiva. Si finalment es concreta la seua eixida, Suso podria tindre via lliure per incorporar-se al València.
L’extrem gadità, de 31 anys, no entra en els plans de García Pimienta al Sevilla, on la seua participació ha sigut mínima aquesta temporada. Amb contracte fins al pròxim 30 de juny, veu en el València una oportunitat per a demostrar el seu talent i, de pas, guanyar-se un nou contracte a Mestalla o en un altre club.
El València li ha oferit un acord per cinc mesos, condicionat a la possibilitat d’alliberar una altra fitxa. Si Dani Gómez no troba equip, Suso continuarà esperant fins a última hora, confiant en altres opcions que puguen sorgir.
Amb este moviment, el València busca reforçar la plantilla amb experiència i qualitat en atac, en una segona volta on l’equip pretén consolidar-se i mirar cap amunt en la classificació. El compte arrere per al tancament del mercat està en marxa, i l’eixida de Dani Gómez és la clau per a desbloquejar l’arribada de Suso.