El València CF continua treballant en el mercat de fitxatges amb urgència per reforçar l’equip abans de l’inici de temporada. Amb operacions com les de Raba, Agirrezabala i Copete pràcticament tancades, el club busca encara peces que puguen ser titulars. Una de les apostes era Umar Sadiq, que va deixar un bon record en la seua etapa a Mestalla, tant per rendiment com per actitud, però el seu fitxatge s’ha complicat de sobte.
El president de la Reial Societat, Jokin Aperribay, ha canviat el guió previst. En declaracions a Noticias de Gipuzkoa, ha assegurat que el nigerià “és el futbolista pel qual hem rebut més cridades” i no descarta que continue a Sant Sebastià: “Sadiq ha entrenat molt bé, veurem què decideix el tècnic. Jo no descartaria que es quede”. Estes paraules contrasten amb la previsió inicial, que apuntava a una eixida, ja fóra en forma de cessió o a través d’una operació amb cost mínim per al València.
Mentrestant, el conjunt che només compta amb Hugo Duro com a davanter pur en plantilla. Tot i els bons registres de l’ex del Getafe en les últimes temporades, l’escassetat d’ariets és evident. A falta de tres setmanes per a l’inici de Lliga, la necessitat d’incorporar almenys dos davanters continua sent una de les grans prioritats per a un equip que busca solvència ofensiva i no pot permetre’s més ajornaments.