Dubte seriós de Corberán per a enfrontar-se al Celta de Vigo
Per Gonzalo López · 02 Gener, 2026
Demà a les 14:00 a l’estadi de Balaídos enfront del Celta de Vigo comença LaLiga per al València CF en aquest 2026. Un partit clau per a iniciar bé l’any en un moment més que complicat per a l’equip. Els ches es situen a soles un punt per damunt de la zona de descens, delimitada pel Girona amb 15 punts. Pel seu costat, els de Claudio Giráldez viuen un bon moment en situar-se a la setena posició de la classificació, encara haver empatat en 8 partits dels 17 disputats.
En un principi per al duel de dissabte pareixia que Corberán comptava amb la totalitat de la plantilla, però hi ha hagut novetats. A l’entrenament d’aquest matí no ha pogut estar Filip Ugrinic a causa de la grip. Una qüestió que ja va afectar alguns jugadors a la jornada anterior i que torna a aparéixer en l’equip. Cal recordar, que el migcampista suís anava a ser titular a l’once després de la seua gran participació en l’empat contra el Mallorca a l’últim partit.
Així mateix, el central Eray Cömert tampoc ha entrenat aquest matí amb la resta dels seus companys. Si es dona el cas que Ugrinic no arriba per a demà, el tècnic de Xest haurà de fer un canvi a l’onze, on podria tornar Javi Guerra com a substitut. Tot açò en un partit que es presenta com a més que important per revertir la mala dinàmica de l’equip com a visitants en el que va de lliga.




