Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Baraja analitza la contundent victòria davant l'Atleti

Joan Marc García , 16/09/2023

Baraja analitza la contundent victòria davant l'Atleti

ACTUALITAT
Rubén Baraja:

Sergio Botella , 01/09/2023

Rubén Baraja: "Estic desitjant que el mercat acabe ja"

ACTUALITAT

ACTUALITAT  

Diakhaby, torna. Garay, contínua absent de l’entrenament de hui

Per Blanquinegres · 16 Gener, 2020

El València continua amb la preparació del partit del pròxim diumenge a Son Moix contra el Real Club Deportivo Mallorca, on el club no visita des de setembre de la campanya 2012-2013, en el qual va caure per dos gols a zero.

La gran notícia de la sessió d’aquest dijous és la presència de Guedes, encara que en solitari, sobre els camps d’entrenament de la Ciutat Esportiva de Paterna. Una altra presència positiva és la de Diakhaby, que reapareix després de ser pare en la jornada d’ahir.

La principal absència en el dia de hui ha sigut la de Ezequiel Garay, per molèsties en el turmell, així com les ja conegudes de Manu Vallejo, Cristiano Piccini, Ferran Torres i Rodrigo Moreno. En el seu lloc, Albert Celades ha decidit pujar a l’entrene de hui a Cristian Rivero, Adrian Gómez, Pablo Gozalbez, Esquerdo i Javi Jimenez del filial.