Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
Corberán analitza la victòria enfront del Girona

Gonzalo López , 25/04/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Girona

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Corberán confirma el porter de demà i convocarà a sis jugadors de l’Acadèmia

Per Blanquinegres · 27 Octubre, 2025

El València CF afrontarà este dimecres el seu debut en la Copa del Rei amb una alineació marcada per les rotacions i les baixes. Carlos Corberán ha confirmat en roda de premsa que Stole Dimitrievski serà el porter titular en el partit, mentre que Pepelu i Beltrán no viatgen i se sumen a les absències de Diakhaby, Ramazani, Foulquier i Ugrinic.

Hem de buscar una alineació competitiva. Volem veure quins jugadors estan en disposició física d’ajudar a aconseguir l’objectiu”, ha explicat Corberán, que ha reconegut que futbolistes com Thierry, Pepelu o Gayà arrosseguen molèsties.

Davant d’esta situació, el tècnic ha decidit completar la convocatòria amb sis futbolistes de l’Acadèmia VCF: Otorbi, Panach, Iranzo, Mario, Lucas Núñez i Marc Jurado.

El partit servirà, per tant, per veure en acció a diversos joves formats a la ciutat esportiva de Paterna i per comprovar la profunditat de plantilla d’un València que vol començar amb bon peu el seu camí en la competició del KO.