Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

ACTUALITAT  DECLARACIONS  PRIMER EQUIP  

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Per Gonzalo López · 23 Maig, 2026

Un miracle necessitava el València per regar-li a l’afició l’oportunitat de competir la pròxima temporada en Conference League. Els de Corberán fan els deures en guanyar per 3-1 al Barça amb gols de Javi Guerra, Rioja i Guido. No obstant els tres punts, les victòries del Getafe i del Rayo acabaven amb el somni valencianista. Després d’una greu temporada, plena d’irregularitats l’equip tanca la campanya en novena posició amb 49 punts, a 2 de les posicions europees. Un any més el resultat es torna a repetir i ja són 7 temporades sense classificar-se a alguna de les tres competicions europees.

 

Quan s’ha escapat Europa: «En la primera volta vam deixar passar l’oportunitat d’entrar a Europa. No hem sigut consistents durant tota la temporada i no hem estat a l’altura durant el primer tram de la campanya».

Lectura de la primera volta: «El anàlisis de la primera volta es el que va a marcar el futur del club. Per diferents circumstàncies no vaig treure el rendiment que volia de l’equip i tenim la responsabilitat d’analitzar i corregir el que vam fer en eixe tram de la temporada».

Objectiu del pròxim any des de l’inici: «Sempre tinc la responsabilitat de portar el València al més alt possible. I si el València no l’ha aconseguit aquest any no és porque no hagem volgut».

Decepció a l’afició: «La exigència sempre ha estat present des que vaig arribar. La falta de inconsistència ha sigut la meua llàstima més gran aquest any i entenc la insatisfacció de l’afició».

Les circumstàncies per les quals no s’ha arribat a Europa: «L’esforç i les ganes de l’equip en la segona volta ens han fet tindre oportunitats fins a l’última jornada. Ens hem de quedar amb la segona volta i analitzar el milllor possible el primer tram ja que vam donar un rendiment més baix del que desitgem».

Dificultat de la lliga: «La importància dels detalls ha sigut enorme, una sèrie d’equips ha mostrat un nivell molt parell».