ACTUALITAT

Comunicat oficial del València CF sobre els aficionats que van proferir gestos racistes

Per Alejandro Fernandez · 22 Maig, 2023

El València CF expulsarà de l’estadi per a tota la vida als aficionats que van proferir gestos racistes a Vinícius Jr. El Club condemna enèrgicament aquest tipus de comportaments, que no es corresponen amb els valors del València CF i la seua afició.

El València CF, en el seu permanent compromís contra el racisme i la violència en totes les seues formes, comunica que la policia ha identificat a un aficionat que va proferir gestos racistes a Vinícius Jr en el partit de la Jornada 35 contra el Reial Madrid disputat al Camp de Mestalla i s’està treballant de manera coordinada per a confirmar la identitat d’altres possibles implicats.

Des del moment dels fets s’estan analitzant tots els enregistraments disponibles, treballant amb la màxima celeritat per a esclarir el succeït amb la condició d’actuar amb rapidesa i contundència.

El València CF ha procedit ja a l’obertura d’un expedient disciplinari, aplicarà la màxima severitat contra els aficionats que estiguen implicats expulsant-los de l’estadi per a tota la vida i col·labora amb la Policia i les autoritats competents per a aclarir el succeït.

El Club condemna enèrgicament aquest tipus de comportaments, que no tenen cabuda en el futbol i en la societat i que no es corresponen amb els valors del València CF i la seua afició.

D’aquesta manera, reafirmem la nostra posició en contra del racisme actuant amb la mateixa contundència que l’any 2019, quan es va expulsar per a tota la vida a un aficionat que va fer gestos i salutacions feixistes als aficionats de l’Arsenal en el partit de la UEFA Europa League.

Hola