Comunicat mèdic del València sobre Sergi Canós

Per Manel Rumbau · 22 Gener, 2024

Sergi Canós es va tornar a marxar lesionat en el partit d’aquest dissabte davant l’Athletic Club a Mestalla. El futbolista de Nules no aconsegueix sumar partits amb regularitat i, tot i que es trobava possiblement en un dels seus millors moments, sembla que encara arrossega un gran condicionant com és no haver realitzat pretemporada.

El jugador va pujar una publicació a les seues xarxes socials amb un cor, capturant el moment en el qual es va retirar de Mestalla. Amb açò pel mig, el València acaba de fer públic fa uns minuts un comunicat mèdic sobre la lesió de l’atacant valencianista.

Comunicat oficial del València

Després de les proves efectuades aquest dilluns, el jugador Sergi Canós pateix una lesió de la part posterior de la cuixa esquerra, patida en el partit del passat dissabte a Mestalla davant l’Athletic Club. El davanter valencianista continuarà tractament mèdic, fisioteràpic i de readaptació fins a millora clínica.