Comunicat de l’Agrupació de Penyes Valencianistes sobre la manifestació del pròxim dissabte

Per Alex Alfaro · 06 Febrer, 2023

De la mateixa forma  que l’Agrupació del Xicotet Accionista ha fet este migdia, l’Agrupació de Penyes Valencianistes acaben de realitzar un comunicat oficial referent a la situació actual i en particular de la manifestació convocada pel col·lectiu Libertad VCF de cara al pròxim dissabte 11 de febrer.

L’Agrupació de Penyes Valencianista ha assenyalat que han convocat una nova assemblea general de cada al pròxim 23 de febrer on demanen l’assistència de totes les penyes per a definir el full de ruta de cara al futur.

A més, en el comunicat també s’ha fet referència a la manifestació i s’ha explicat quel’agrupació donarà suport a qualsevol manifestació cívica organitzada per qualsevol de les associacions valencianistes que existeixen”

Comunicat oficial

Després de la junta directiva de l’agrupació, celebrada hui dilluns 6 de febrer a les 21,00 hores, s’ha acordat la convocatòria per part del president, de l’assemblea general extraordinària d’aquesta agrupació per al dijous dia 23 de febrer, a les 18,00 hores en primera convocatòria i a les 18,30 hores en segona convocatòria. És necessari l’assistència de totes les penyes, ja siga presencialment o per mitjà de la delegació. Demà dimarts 7 s’enviarà per correu electrònic a totes les penyes i per correu ordinari a les penyes amb seu en territori espanyol.

Així mateix i després de comentaris rebuts per diversos mitjans, aquesta junta directiva recorda que des de l’última celebració de l’assemblea general extraordinària celebrada el 30 d’agost de 2020 i en diverses ocasions públicament el president, ha comentat que l’agrupació donarà suport a qualsevol manifestació cívica organitzada per qualsevol de les associacions valencianistes que existeixen, entenent que cada penya pot assistir o no sobre la base de la decisió de les seues assemblees, de la mateixa manera, aquesta agrupació vol deixar molt clar que qualsevol penya o penyista que no vulga assistir a Mestalla, està en el seu lliure dret de fer-ho.

Respecte a les informacions aparegudes aquesta mateixa vesprada en algun mitjà escrit, aquesta junta directiva, vol manifestar que són totalment falses. En elles es parla de treves, alt-el-foc i fins i tot de la signatura d’un hipotètic conveni, situacions que en cap moment s’han plantejat.