César Tárrega, gol i MVP amb la sub21
Per Alex Alfaro · 11 Juny, 2025

La Selecció Espanyola Sub-21 ha començat la seva participació a l’Eurocopa amb una ajustada i treballada victòria per 2-3 davant la selecció amfitriona, Eslovàquia, a l’Estadi Nacional de Futbol de Bratislava (Stadión Tehelné pole). El partit, que ha estat marcat per un intens intercanvi d’atacs i moments de domini altern, s’ha decidit en el minut 90, quan César Tárrega ha enviat a la xarxa un rebot letal de cap per guanyar els primers tres punts del torneig.
El gol, amb un clar segell valencià, ha nascut d’un córner executat per Javi Guerra, que ha enviat una centrada precisa al cor de l’àrea. Cristhian Mosquera ha prolongat la pilota amb un toc subtil, deixant-la perfecta perquè Tárrega, arribant des del segon pal, rematara de cap amb força i decisió, superant el porter rival.
César Tárrega, natural d’Aldaia i jugador del Valencia CF, ha sigut escollit com el jugador més valuós (MVP) del partit per la seua aportació tant en defensa com en atac. Aquesta victòria reforça la projecció de la selecció i confirma que la generació de joves talents valencians està deixant una empremta important en l’escenari internacional.
🇪🇸 Centro de Javi Guerra, pase de Mosquera y remate de César Tárrega para dar la victoria a España en los últimos minutos ‼️pic.twitter.com/Rhq73JtlsX
— FansValenciaCF 🦇 (@FansValenciacf) June 11, 2025