Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la derrota enfront del Celta

Gonzalo López , 05/04/2026

Corberán analitza la derrota enfront del Celta

ACTUALITAT
PUBLICITAT 300X300-VAL

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Cau un seient des de Mestalla a l’avinguda d’Aragó i reobri el debat sobre la seguretat de l’estadi

Per Blanquinegres · 05 Febrer, 2026

Este dimarts s’ha produït un incident greu als voltants de l’estadi de Mestalla, després de la caiguda d’un seient des de la part alta del recinte fins a l’avinguda d’Aragó, en una jornada marcada per fortes ratxes de vent a la ciutat de València. L’objecte ha impactat violentament contra el sòl a pocs metres de la vorera, sense causar ferits per fortuna.

El succés ha quedat registrat en directe durant el programa Esports VCR de Capital VLC, on es pot escoltar amb claredat el colp sec del seient en tocar terra, evidenciant el perill real que va suposar l’incident. La caiguda va generar sorpresa i preocupació entre els presents, donada l’altura des de la qual es va desprendre l’element de l’estadi.

Ha sigut posteriorment quan el periodista Àlex Domínguez ha explicat públicament que el seient va caure a escassos metres d’ell mateix, qualificant els fets d’“inadmissibles” i denunciant el mal estat de conservació de Mestalla, que va definir com “una vergonya”. L’episodi torna a posar el focus sobre la seguretat del recinte, mentre que el València CF no ha emés cap comunicat oficial fins al moment.