ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Canós desmenteix rumors sobre el seu comportament personal

Per Blanquinegres · 28 Agost, 2025 · 10:44

Sergi Canós travessa un moment delicat en el València CF. L’extrem de Nules no compta per a Carlos Corberán i des de fa dies s’entrena al marge del grup mentre el club tracta de trobar-li una eixida abans del tancament del mercat. El jugador, que havia tornat a Mestalla amb molta il·lusió, veu com la seua etapa en el club de la seua vida s’està convertint en una experiència amarga.

La nit de dimecres, passades les 23:15 hores, Canós va reaccionar en Instagram per a desmentir rumors sobre la seua situació. “Mai he faltat al respecte ni he parlat mal del nostre entrenador. El vestidor és sagrat per a mi i sempre m’he comportat amb professionalitat”, va afirmar, al mateix temps que lamentava que s’hagen atribuït comportaments que “no poden estar més allunyats dels meus valors”.

El futbolista va voler remarcar el seu valencianisme i el compromís amb el club i l’afició: “Accepte la crítica, però no la mentira. Els meus companys, el cos tècnic i la meua gent saben qui soc. Agraïsc de tot cor al valencianisme per acollir-me, però crec que ja està bé de dir mentides sobre mi”.