Apel·lació resta un partit de sanció a Nacho Fernández per la seua entrada a Portu
Per Joan Marc García · 16 Octubre, 2023

El jugador del Reial Madrid, que va cometre una falta greu contra Portu, va ser sancionat amb una suspensió de tres partits, però el Comitè va revisar parcialment l’apel·lació presentada pel Reial Madrid i finalment seran dos partits de sanció.
Al descompte del partit on el Reial Madrid va guanyar 3-0 al Girona a Montilivi, Nacho va ser expulsat a causa d’una entrada forta que va afectar el turmell de Portu. Aquesta falta va causar que el jugador del Girona tinguera de ser retirat amb llitera.
Inicialment, l’àrbitre va mostrar una targeta groga a Nacho, però després d’una revisió al VAR, va canviar la decisió i va expulsar el jugador del Reial Madrid. Nacho va emetre disculpes tant públiques com privades després de la seua entrada.
Ara, el Comitè d’Apel·lació dóna la raó al Reial Madrid i resta un partit de sanció a Nacho, després de que aquest presentara una sol·licitud per anul·lar la decisió del Comitè de Competició i sol·licitara que es rebaixara la suspensió de tres partits a un. Van argumentar que no es van donar les circumstàncies necessàries per imposar la sanció més severa, ja que el jugador del Girona no va patir cap lesió que li impedira ser convocat per al proper partit.
El Comitè va rebutjar l’apel·lació per la sanció de quatre partits a Gayà
A diferència del que va ocórrer amb Gayà, aquesta vegada el Comitè d’Apel·lació sí que ha accedit a les queixes del Reial Madrid i ha rebaixat els partits de sanció a Nacho.
Cal recordar que el capità del València va ser sancionat amb quatre partits per les seues paraules després d’un partit front l’Osasuna, on el lateral es va mostrar molt crític amb el VAR i l’àrbitre Melero López.
El TAD va prendre la decisió de mantenir els quatre partits de sanció a José Gayà. Per tant, el club va prendre la decisió d’acudir a la Justícia Ordinària per a defensar a Gayà després de la injusta sanció que va mantenir el TAD sobre les seues declaracions. El València va demanar la cautelaríssima, però no obstant, la decisió va ser mantenir la sanció a José Gayà. La Justícia va desestimar el recurs del València.