Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

+  DECLARACIONS  

Alves: «Teníem la il·lusió de jugar una final»

Per Pere Alapont · 15 Gener, 2015

El porter brasiler del València Diego Alves ha comparegut en roda de premsa en la tornada al treball de l’equip després de la desfeta copera del passat dimarts. El jugador ha assegurat que la plantilla «no havia deixat la Copa com a un segon plat» i que es tenia la il·lusió d’arribar a la final.

«Ha sigut un fracàs i una decepció. El nostre objectiu ara és entrar en Champions», ha declarat el brasiler. També ha volgut recordar que es té «un equip jove» i que alguns «encara no havien jugat en la Lliga». «Hem de millorar, som els mateixos que guanyarem al Reial Madrid i l’Atlètic», ha expressat.

Al voltant de Nuno, el brasiler ha manifestat que el míster «és un entrenador que exigeix prou i treballa molt» i que els jugadors confien «plenament» en ell.

Alves ha volgut apel·lar a l’esperit de Mestalla per a encarar els partits que venen i ha reconegut que s’ha de millorar fora de casa. «Hem d’estar junts, alçar-nos i parlar dins del camp», ha sentenciat.