Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
PUBLICITAT 1200X628

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

ALTRA VEGADA: L’insultant càntic de l’afició del Girona

Per Alex Alfaro · 05 Febrer, 2023

Segona vegada esta setmana que una afició li ho canta al València. En el minut 65 de partit i just després del gol del Girona, Montilivi ha entonat el càntic de “a segona oé, a segona oé”. D’esta manera, ha ocorregut el mateix que ja va passar en el Bernabeu el  passat dijous.

Tot ha començat arreu de que des del sector en el qual estaven situats els aficionats del València s’han mostrat diferents banderes d’Espanya i això ha cabrejat a l’afició del Girona.

Cal dir que el comportament de l’afició del Girona havia sigut exemplar fins al moment i que únicament es va repetir el càntic en una ocasió més