Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
PUBLICITAT 1200X628

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Així va felicitar el València al Madrid la Copa del Rei

Per Blanquinegres · 07 Maig, 2023

El València CF no va poder passar per alt i va felicitar el Reial Madrid campió de LaLiga, però el seu missatge no transmetia ni felicitat ni proximitat com és una cosa completament normal.

El Reial Madrid va aconseguir véncer ahir en la final de Copa del Rei a l’Osasuna, un any i una setmana després que el València disputara la final del mateix trofeu en el mateix escenari, encara que aquella vegada va ser enfront del Reial Betis.

El València, com van fer els altres clubs espanyols va decidir felicitar el Reial Madrid campió: «El València desitja felicitar el Reial Madrid després de proclamar-se campió de la Copa del Rei 2022-2023″

La felicitació al Reial Madrid ha suposat un gran cabreig entre els aficionats a través de la xarxa social de Twitter.