El València pot tancar el fitxatge de Dani Raba esta setmana
Per Joan Marc García · 29 Maig, 2025

Carlos Corberán es troba a Singapur per reunir-se amb l’accionista majoritari i president del València CF, Peter Lim i Kiat Lim. Junt amb Javier Solís, director general, van viatjar fa uns dies per tal de confeccionar la plantilla per a la pròxima temporada. Una de les primeres decisions després de la reunió serà definir quins jugadors lliures fitxar. Encara que hi ha diversos acords i fins i tot per escrit, alguns casos continuen pendents, ja siga per falta d’aprovació des de Singapur o per dubtes interns.
Un d’ells és Dani Raba, qui té una oferta formal del València, la que més l’atrau esportivament. L’element clau d’aquesta opció es troba en el fet que és un futbolista que sí que l’encaixa al mateix Corberán. L’entrenador de Xest vol incorporar efectius a les bandes que puguen aportar estadístiques. En aquesta temporada el jugador del Leganés ha aconseguit un total de 8 gols i 5 assistències en un total de 29 partits.
Ahir, segons va informar el periodista Diego Picó al programa Grada d’À Punt, el futbolista de Santander podria tancar el seu fitxatge pel València en els pròxims dies, ja que l’oferta del València és la que més l’atrau esportivament, encara que l’extrem també té propostes econòmicament més sucoses.