Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Bordalás prova a Foulquier i a Lato al lateral esquerre

Per Miguel Castells · 08 Septembre, 2021

La jornada davant Osasuna és realment perillosa. Els compromisos internacionals han provocat que molts jugadors no entrenen esta setmana amb l’equip. Els casos més evidents són els de Maxi Gómez i Omar Alderete, que arribaran a Espanya el dissabte per la vesprada, és a dir, a menys de 24 hores que comence el partit a El Sadar.

Alderete

Amb el dubte fins a última hora de José Luis Gayà, Alderete era una possibilitat per al lateral esquerre, però el fet que arribe tan tard a Espanya fa que Bordalás es plantege, de moment, dos alternatives: Dimitri Foulquier i Toni Lato. Segons Plaza Deportiva, ha provat hui amb els dos a l’entrenament d’este matí.

Lato i Foulquier

El que té més possibilitats és Lato. El jugador de la pedrera ha format a una línia defensiva que es pressuposa que serà la titular: Correia, Paulista, Diakhaby i Lato. Mentres que quan Foulquier ha actuat a esta posició el lateral dret era Piccini, qui amb tota probabilitat no serà titular este diumenge. La possibilitat que fa la impressió que no contempla Bordalás és Jesús Vázquez.

El dubte de Gayà

D’esta manera, l’entrenador alacantí continua provant i desitjant que arribe José Luis Gayà. El lateral de Pedreguer no està descartat, però tampoc és convenient forçar-lo. De moment, Bordalás opta per un lateral esquerre natural, i és que tenint tres a la plantilla, el més normal seria fer això.