El València entrena amb la mirada posada en el Camp Nou
Per Pablo Marquez · 17 Desembre, 2020

Després de la victòria ahir en el camp del Terrassa, el València ha tornat als entrenaments a la Ciutat Esportiva de Paterna. L’equip de Javi Gracia no té temps per a descansar, perquè el pròxim dissabte haurà de visitar el Camp Nou per a enfrontar-se al FC Barcelona.
Pel que respecta a l’entrenament de hui, els jugadors que varen ser titulars ahir estan realitzant un entrenament de recuperació amb la finalitat d’evitar lesions musculars i altres problemes derivats de l’esforç.
Per la seua part, José Gayà i Kang In Lee sí que s’han entrenat amb la resta del grup. Després d’haver estat unes setmanes parats, els dos futbolistes volen sumar i ser importants en el club.
Un altre jugador que és dubte per al partit és Maxi Gómez. El davanter uruguaià no va viatjar ahir a Terrassa i va veure el partit des de casa. A més, hui ha eixit a entrenar en sabatilles. El jugador vol estar en un partit tan important i intentarà recuperar-se dels seus problemes físics.